środa, 8 maja 2013

Tyle słońca w całym mieście .. ;-)

    Cześć!. Jakie to wspaniałe uczucie wyjść z domu w legginsach, krótkim rękawku i balerinach. Wreszcie czuć prawdziwą wiosnę i nadchodzące lato. Z tego miejsca po raz kolejny proszę - nie narzekajmy na ciepło bo nawet się nie obejrzymy, a znów zawita do nas zima.
    Wczorajszy dzień spędzony z M. bardzo pozytywnie. Fakt, wpakowałyśmy w siebie mnóstwo kalorii (za co czeka nas spowiedź :P), ale raz na miesiąc można pozwolić sobie na ''mały'' grzeszek. ;-) A pieniądze? Rozleciały się w godzinę, co za ból! Miałyśmy kupić jeszcze kilka drobiazgów, cóż... nie ważne. Idąc w stronę bazyliki zachwycałyśmy się pięknie kwitnącymi drzewami, cuuudo!. Znów w Empiku znalazłyśmy świetną książkę dla baristów. Kusi mnie więc pewnie niedługo w mojej kolekcji książek znajdzie się i ona.
    Wieczorem czekał mnie kolejny wypad na miasto. Tym razem z M. M. i mamą. :) Dzięki czemu wpadło kilka sprzętów do kuchni, z których jestem bardzo zadowolona.
    A dziś? Czeka mnie zabieg u chirurga, ale zanim się do niego wybiorę... -> ćwiczenia. No i mam 2 tygodnie wolnego. :D Na koniec kilka zdjęć z wczorajszego dnia. Pa!.



                                                  Co jak co .... obalamy mity o Grycankach! :D

 
                                                 Mus truskawkowy z dodatkiem lodów śmietankowych,
                                                 bitej śmietany i czekolady... mmm pychota! ;D






P.S. Błagam, wakacje przybywajcieeeeee !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze komentarze. Dzięki nim wiem, że ktoś czyta moje wypociny. Każdemu pozostawiającemu po sobie ślad odwdzięczam się tym samym. Jeśli ZAOBSERWUJESZ mojego bloga ja zrobię to samo u Ciebie ! :)