piątek, 17 maja 2013

Majowy miks czyli wszystko i nic

Cześć.! Nowy post niestety dodany dopiero po tygodniu. To co dzieje się z pogodą jest fascynujące. Oby jutro zawitało słońce na naszym szkolnym, hmm ''festynie''? . Wypadło na to, że nawet w soboty musimy się wstawić w znienawidzonych po części przez nas murach. Jeśli chodzi o resztę tygodnia .. nauka, nauka i jeszcze raz nauka, a to nie koniec naszych zmagań z badaniami wyników. Zaczęły się dość dobrze.. 3 z matmy ( w co dalej nie mogę uwierzyć), 4 z angielskiego. Co z resztą? Okaże się w najbliższych dniach. Co jeszcze u mnie? Żałuję, że nie pojechałam na casting do MasterChefa, na który się dostałam. Cóż. Kolejne podejście za rok. ;-) Postaram się odezwać niedługo, a na koniec mały miks ... Trzymajcie się ! ;-)

1) Kucharz nie tylko gotuje ... :P 2) szkolna, mini wystawa 3) błyszczyki są super 4) zmęczona spaniem-śpiąca Megi :D 5) Budyń z twarogu z musem truskawkowo bananowym 6) Magda uczy się na badanie wyników z wyposażenia, kochane maszyny! -.- 7) sowa, sóweczka <3 8) desery? Ja tylko wykonuję 9) Megi kolejny raz .. ;-)

2 komentarze:

  1. Pogoda jest świetna :)
    Okej możemy obserwować, my już ;*
    Teraz Twoja kolej.
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nice blog , nice post
    MAYBE WE CAN FOLLOW EACH OTHER ON GFC , FB , BLOGLOVIN , let me know !!!

    Come and see my new post on :
    www.hypnocake.blogspot.com

    = BADER LAMONT FROM CASABLANCA =

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze. Dzięki nim wiem, że ktoś czyta moje wypociny. Każdemu pozostawiającemu po sobie ślad odwdzięczam się tym samym. Jeśli ZAOBSERWUJESZ mojego bloga ja zrobię to samo u Ciebie ! :)