środa, 22 maja 2013

CoC, LGP ....

Cześć!. Nie chciałam zaczynać posta z tak negatywną energią, ale niestety nie mogę napisać, że jest bardzo dobrze. To nastawienie wynika chyba ze zbyt dużej ilości obowiązków. W domu remont trwa nadal, za czym idzie ogromny bałagan... Dodatkowo pisanie od poniedziałku do piątku przez kilka tygodni badań całorocznych z każdego przedmiotu? Coś strasznego! Oficjalnie stwierdzam, że mam dość. Znienawidzona genetyka śni mi się po nocach, daty mieszają w głowie, a francuski ... Kolejny raz tu napiszę- wakacje, BŁAGAM-szyyybciej!. ''Co tam, 10 czerwiec to dobry czas na sprawdzian'' pomyślała nasza nauczycielka geografii nie patrząc na to, że kilka dniu później oceny musza być wystawione. ''Poproszę'' więcej takich ''miłych'' wiadomości! :/

Pomijając szkołę ...  Planów na wakacje przybywa z każdym dniem choć połowę wolnego czasu spędzę na stażu. Jedyne czego nie odmówię sobie na pewno? SKOKI SKOKI SKOKI! ;D Na koniec kilka zdjęć z CoC'u i Mistrzostw Polski ... Pa! ;-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze komentarze. Dzięki nim wiem, że ktoś czyta moje wypociny. Każdemu pozostawiającemu po sobie ślad odwdzięczam się tym samym. Jeśli ZAOBSERWUJESZ mojego bloga ja zrobię to samo u Ciebie ! :)