sobota, 1 czerwca 2013

Podsumowanie maja, ot tak.


Witam Was.! 1 czerwiec ... za 27 dni upragnione wakacje. Ciepło (?), wyjazdy, koncerty, spotkania ze znajomymi i wiele wiele innych. Choć moja pełnoletność powoli została osiągnięta to w tym szczególnym dniu życzę sobie i Wam wszystkim wszystkiego co najlepsze! :)

Ale wróćmy do tytułu dzisiejszego posta. Podsumowanie chciałam napisać już wczoraj, znów na dziś miałam zaplanowaną kolejną notkę, ale mój brak czasu na to nie pozwolił czego nie umiem przeboleć. Tak więc maj zaczął się boleśnie o czym wiedzą odwiedzający mojego bloga... Rzecz kolejna. Remont przeciągnął się z pewnych przyczyn i dopiero za kilka dni będzie można zabrać się za mój pokój (choć coraz bardziej obawiam się jak skomponują się ze sobą moje kolorowe tapety). Dodatkowo pojawiły się u mnie 4 nowe książki, z których jestem bardzo zadowolona. Teraz czeka mnie polowanie na Qk'a Janka :) Spotkał mnie też zatarg z tarką choć w ten temat wolę się nie wdrążać. A w sklepach pojawił się kolejny miesięcznik Kuchnia, który aż prosi się wystawienie pozytywnych opinii na jego temat.

Pochwalę się też tym, że zagniatając ciasto na chleb orkiszowy byłam niepewna co do tego czy wyrośnie tak jak powinien. Po wyjęciu go z piekarnika okazało się, że jest nie tylko dobrze wyrośnięty, ale też i przepyszny! Gorący jeszcze chleb, świeże masło, sałata prosto z ogrodu... połączenie zdrowia i smaku!

Jeśli chodzi o ważniejsze majowe wydarzenia to chyba na tyle. Trzymajcie się i pamiętajcie- o tylko 27 dni (odejmijcie sobie weekendy :D) !


P.S. Emilko dzięki, dzięki, dzięęęęki za idealnie spędzone popołudnie! ;*

3 komentarze:

  1. Taaa, ja się jakoś nie cieszę że tylko tyle zostało do wakacji (czyt. matematyka :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko 27 dni.:) Będzie odliczanie.:P

    Ps. Wywiad z Jankiem to ciekawy pomysł, jednak na razie mam inne plany związane z wywiadami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sesję kończę na szczęście 20 czerwca:D także zostało już bardzo mało:)
    pozdrawiam i również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze. Dzięki nim wiem, że ktoś czyta moje wypociny. Każdemu pozostawiającemu po sobie ślad odwdzięczam się tym samym. Jeśli ZAOBSERWUJESZ mojego bloga ja zrobię to samo u Ciebie ! :)