niedziela, 3 listopada 2013

Czekolada, czekolada wszędzie ;-)

Cześć kochani ! Kiedyś obiecałam Wam, że co tydzień oprócz zwykłego postu pojawiać się będzie przepis, który wypróbowałam i wracam do niego dość często. Po wielkich trudach i zmaganiach jak to przegryźć zaczynam od przepisu znalezionego na jednym z kulinarnych blogów. Nie przedłużając, dziś przychodzę do Was z bardzo czekoladowymi muffinami ;-) Jeśli za przedawkowanie czekolady zamykaliby na odwyk, ja z moimi babeczkami na pewno bym tam trafiła w zaskakująco szybkim tempie :P Przepis ten zwalił mnie z nóg, jadłam przeróżne muffiny, ale te... niebo w gębie ! Spodobał Wam się przepis? W takim razie biegiem do kuchni! ;-)


SKŁADNIKI :

300g masła
300g czekolady (ja użyłam gorzkiej z Wawela)
600g mąki pszennej
4 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody oczyszczonej
4 łyżki ciemnego kakao
2 szklanki cukru
2 łyżki kawy zbożowej
2 łyżki cukru wanilinowego
4 jaja
350 ml mleka

WYKONANIE:

Piekarnik nagrzać do 190st.C (bez termoobiegu).
Formę na muffiny wyłożyć papilotkami.
Masło roztopić i ostudzić. Czekoladę pokroić na kawałeczki.
Mąkę przesiać do miski razem z proszkiem do pieczenia, sodą, kakao, kawa zbożową. Dokładnie wymieszać. Dodać cukier i cukier wanilinowy. Znów wymieszać i odstawić.
Jaja roztrzepać z mlekiem.
Do sypkich składników dodajemy masę jajeczną i mieszamy łyżką. Dodajemy roztopione masło i kawałki czekolady (nie powinny powstać nam grudki). Masę wykładamy do papilotek i pieczemy ok.25 minut. Ozdabiamy według własnych upodobań. Smacznego!!!! :)

 
 


36 komentarzy:

  1. Ale mi narobiłaś ochoty na babeczki!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/power.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba, szoruj do kuchni, 30 minut i masz takie same :)

      Usuń
  2. Mniam ! Jak smakowicie wyglądają. Nie kuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam babeczki :3

    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zachecam do wypróbowania przepisu :))

      Usuń
  5. Jakie przepyszne babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają przepysznie :o Akurat dzisiaj moim zadaniem jest upieczenie ciasta na spotkanie rodzinne i już chyba wiem co robic :] Tyle że nie mam czekolady... E tam.
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zrobić je w taki sam sposób tylko bez czekolady :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Smakuja rownie dobrze, szkoda ze nie można zjeść wszystkich na raz :P

      Usuń
  8. Fajny pomysł.Właśnie szukam przepisów na małe spotkanko urodzinowe.Mufinki tak wygladają pysznie ,że się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniammm ♥
    Przez Cibie mam ochotę na czekoladę ; * <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy nowy post?:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zjada mnie brak weny ! :( na pewno niedługo !!! :)

      Usuń
  11. Ok:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/unconditionally.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Pysznie wyglądają;], a u mnie na topie są teraz gofry;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniam, nie pamiętam kiedy je ostatni raz jadlam !

      Usuń
  13. ale pyyysznie ;) p.s. A ten kiwano smakował jak gorsza wersja polskiego ogórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie masz fajne kolory wiórek kokosowych:p ja u siebie nie mogę znaleźć, muszę zamawiać przez internet:(:)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze kiedyś sobie obiecywałam zrobić takie babeczki , ale nie doszło do skutku :-) Teraz mam fazę na pierniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog :)
    zapraszam na konkurs do wygrania bon na zakupy!
    obserwuje
    vouguex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze. Dzięki nim wiem, że ktoś czyta moje wypociny. Każdemu pozostawiającemu po sobie ślad odwdzięczam się tym samym. Jeśli ZAOBSERWUJESZ mojego bloga ja zrobię to samo u Ciebie ! :)