niedziela, 28 kwietnia 2013

Practice, Wisła and Warsaw

Dziś witam się w dość nieprzyjemnym dniu. Pogoda jest straszna. Pada deszcz, wieje silny wiatr... Więc błagam, nie narzekajmy na upały, niech będą jak najdłużej.!  Wczorajsza notatka była szybka, spontaniczna dlatego też i taka krótka. Mogę szczerze stwierdzić, że wczoraj dałam sobie straszny wycisk, ale dla efektów wszystko! M. poleciła mi Mel B. Poćwiczę dziś razem z nią i przekonam się czy tak samo jak M. (wiem, ze to czytasz :D) padnę na balkonową szybę, aby się ochłodzić :D Co do tytułu ... w lipcu nie tylko czeka mnie impreza 18-wa, ale także i miesięczne praktyki w restauracji. Następnie w planach jest wypad do Warszawy z wyżej wspomnianą M. jak i LGP  w Wiśle. Czeeekam na wakacje ! I tak zakończę kolejną spontaniczną notatkę, pa! :)



1 komentarz:

  1. Poprawka, nie padłam na szybę tylko na balkonową podłogę :P
    Przedostatnie zdjęcie to nie przypadkiem warszawskie Krakowskie Przedmieście lub Nowy Świat? <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze. Dzięki nim wiem, że ktoś czyta moje wypociny. Każdemu pozostawiającemu po sobie ślad odwdzięczam się tym samym. Jeśli ZAOBSERWUJESZ mojego bloga ja zrobię to samo u Ciebie ! :)