środa, 25 września 2013

Hello autumn



 Za oknami widać krople deszczu, wychodząc czuć rozchodzące się po naszym ciele zimno, pod stopami szeleszczą pierwsze suche liście. Wyczuwalna jest POLSKA ZŁOTA JESIEŃ, czyli czas który mimo psikusów, które nam sprawia lubię. Kojarzy mi się ze wspaniałym dzieciństwem, zbieraniem kasztanów, bieganiem za najbardziej kolorowym dużym liściem. A jako kucharzowi? Chyba ze szklanką gorącego mleka z miodem i świeżą laską wanilii, pieczonymi jabłkami z cynamonem i odrobiną jeszcze gorącego karmelu, albo najzwyklejszym na świecie aromatycznym latte. Długie wieczory dają mi poczucie odrobiny chwili dla siebie. Jest to czas, w którym mogę na spokojnie poszperać w stosie książek kucharskich lub też przenieść się w świat nieco mniej realny jakim są moje ulubione opowiadania. Oooo tak, tego mi teraz potrzeba. Chociaż minął dopiero 3 tydzień nowego roku szkolnego, ja nauki mam już stanowczo za dużo. Idąc na rozszerzony angielski dostaję palpitacji serca, a podobno ''pierwsze koty za ploty''. Na najbliższe tygodnie planuje nie tylko naukę, ale w chwili wolnego zamierzam zapisać się na dodatkowe kursy gastronomiczne, a po cichu licze też na cukiernicze tak żeby do marca/kwietnia być w 100% przygotowana do zmierzenia się z naszymi kochanymi jurorami-Magdą, Anią i Michelem. Listopad? Wojewódzki konkurs gastronomiczny - tylee w temacie ;-D
A jak Wam minęły pierwsze dni jesieni? :)

10 komentarzy:

  1. powodzenia życzę w przygodach z gastronomią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi także jesień kojarzy się z dzieciństwem i beztroską do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień i tęsknię za tą Polską Złotą Jesienią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubie jesień.teraz jest tyle pięknych kolorów :) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. wczorajsza polska jesień była cudowna, dzisiaj już jest za zimna

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcie Twojego autorstwa?:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze. Dzięki nim wiem, że ktoś czyta moje wypociny. Każdemu pozostawiającemu po sobie ślad odwdzięczam się tym samym. Jeśli ZAOBSERWUJESZ mojego bloga ja zrobię to samo u Ciebie ! :)